Happy Homepage Webinar: de opname, de sheets en het leermomentje
Helemaal in m’n eentje, met m’n eerste webinar.
Het ging best goed en het ging best slecht.
Nieuwe blogs meteen in je inbox? Dat kan. En je krijgt er ook een kadootje bij.
Helemaal in m’n eentje, met m’n eerste webinar.
Het ging best goed en het ging best slecht.
Terwijl ik net best hard heb zitten werken.
Aan – jawel – de eerste Happy Homepage Make-Over.
Er kunnen altijd minder woorden in een zin, minder zinnen in een alinea en minder alinea’s in een pagina.
Nee, lolbroek: niet om m’n teennagels te lakken. Ik heb gewoon wat moeilijke, onderhoudsgevoelige voetjes.
Anyways: mijn pedicure had óók klachten.
Maar dan qua online marketing.
Moeilijk.
Meet MailMunch, je nieuwe beste vriendje.
We kennen elkaar wel, van gezicht, we komen hier allebei vaker. Maar vanavond begint-ie een praatje.
Minder dan vroeger, denkt Marijke. Maar ik googel wat en het blijkt dat Kemperman nooit meer dan 9 winkels heeft gehad. Bewust.
Ha, leuk!
Dus ik mailde naar m’n bescheiden lijstje, en hup: meteen 21 aanvragen.
Maar ik had er misschien een nachtje over moeten slapen. Of twee.
Het is bijna 2018. Ik dacht dat iedereen onderhand wel wist hoe het zit, met de wetgeving rond spam.
Maar afgelopen week kreeg ik een e-mail die ongeveer hier op neerkwam:
“Hoi, ik heb je e-mailadres op mijn lijst gezet en ik ga je voortaan mijn nieuwsbrief sturen. Als je dat niet wilt, laat het me dan maar even weten.”
“Popla Megarol moet je hebben. Vier rollen in een pak,” zei ze nog, behulpzaam, met een ondertoon van meewarig.
Ze wist natuurlijk al wat er zou gebeuren.
Staat goed? Donder op zeg, je krijgt amper lucht in die broek. En wat is dat met die zakken aan de zijkant?
Een plain Jane, met een opvallend rare smaak in kleuren. Nog steeds trouwens. Maar ze viel me meteen op. Omdat ze anders was. Buitenlands, natuurlijk. Maar vooral ook interessant, spannend.